Thursday 26 January 2012

#friends .. kawan-kawan .. member-member ..

Salam semua . :)
macam mana hari nie ? HH harap semuanya baik2 je oke :)

Actually HH tak tahu nak buat apa malam nie sebab tu sempat berblog nie .
bosan punya pasal . hohoho

Oke berbalik kepada topik di atas . sebenarnya takde pape pun .
saje je pun . takde pape . hanya sekadar rindu membe2 time kat kolej dulu .
tak tahu kenapa tiba2 je rindu dyorg sume . tiba2 rasa sayu je .

hello friends . i miss u all a lot .

Mungkin sebab dah lama tak jumpa kan ? macam mana lah membe2 HH yang kat sana kan ?
agak2 dyorg ingat HH ke tak eh ? hopefully dyorg ingatlah kat membe dyorg yang sorang nie .

Banyak kan kenangan yang kite kumpul bersama selama setahun setengah kan ?
macam2 dah aku menyusahkan korg sume kan ?

korg sume lah yang tahu suka duka aku .
apa yang aku suka makan . apa yang aku tak suka and apa yang tak boleh makan kan ?
korang gak lah yang jaga aku time aku sakit, demam segala .
korang jugak lah yang selalu kejutkan aku kalau nak pergi class .

korang dah jadi ayam sebab nak kejutkan aku . hehehe

Koranglah yang selalu memberi nasihat2 kat aku .
korang lah yang selalu gelak ketawa sedih bersama aku .
korang yang selalu ada time aku sedih, time aku menangis .
sampaikan hingga sekarang aku still lagi contact korg kalau aku ada masalah kat sini .
and korg jugak lah yang menguatkan semangat aku semula .

selalu ada time kalau aku berduka 

korang jugaklah yang selalu menaikkan semangat aku time aku lemah .
time aku tersungkur . time aku patah hati . time aku malas .
semuanya korang .

kadang2 kite buat nie kan ? *tapi bila nye ? ada ke ? ^^'

Dengan korang jugaklah aku selalu keluar shopping .
keluar karok . walaupun suara aku tak best sebest korg sume .
tapi korg still ag sudi tadah telinga dengar aku menyanyi . hehehe

kite selalu keluar bersama kan . hehehe
rindu saat2 itu . huhu

sorry sebab suara tak best . hehehe

aku sayang korang semua .
aku rindu korang semua .
korang semua terbaik antara yang terbaik .

korang the best ! :D

miss you all 

time berbowling beersama . miss this time .

kite mesti berjaya bersama oke walau dimana pun kite berada .
oke kawan ? :)

apa pun kita tetap kawan selamanya .

kita jadi macam pooh and the geng nie eh . tetap berkawan selamanya .


p/s : khas untuk my friends at KUIS . my old collage . hehehe *betul ke BI HH tuuu ? ^^D
kepada korang semua . aku rindu korang sangat2 . hope lepas nie kita dapat jumpa lagi oke . :)
thanks sebab sudi jadi aku selama nie . thanks sebab sudi bersabar dengan semua kerenah aku nie .
kan ku jadikan korang semua nie kenangan terindah aku . 

No comments:

Post a Comment