Saturday 26 May 2012

rindu zaman itu



hey korang :) sihat .. dah lama aku tak tulis blog rasanya . huhu

tak tahu nak tulis apa .. biasalah sebab tu menyendiri .. hehehe

so malam nie .. oppsss ! actually xdela malam sgt, dah pagi sebenarnya .. HAHAHA

di pagi ini, cewah ! aku nak bercerote lah sikit kan .. d sbbkan dah lama tak tulis blog nie ..

malam nie tb2 rasa rindu sangat-sangat . bukan kat ehem ehem tau ..

rindu kat membe time kat kolej dulu .. rindu yang teramat ..

tak tahu kenapa . mungkin dah lama tak jumpa kot ..

rasa nak pergi jumpa dyorg time puasa nie .. bole tak eh ? hehehe

mesti sedihkan kalau dah jumpa pastu nak pisah lak .. aduh ! seksa jiwa time tuuu .. huhuhu

tapi biasalah setiap yang berjumpa, pasti akan berpisahkan .. hehehe

apa pown korg, aku rindu korang sangat-sangat tau ! kalau boleh, insyaALLAH bulan puasa nie, kite jumpa oke ! XD






walaupown kite dah jarang jumpa, tapi nama korang always in my heart .. always !

seriously aku cakap, korang mmg terbaik dan the best !

aku mmg tak boleh tipu diri aku yang korang mmg kawan terbaik ! sanggup segalanya tuk aku ..

korang mmg terbaik antara yang terbaik yang pernah aku jumpa ..

xde siapa dapat ganti tempat korg dlm hati aku .. serious !

No comments:

Post a Comment