Monday 11 June 2012

first DAY !

Assalamualaikum ! hehe

semua sihat ke ? aduh hari ini sangatlah kepenatan yang teramatlah sangatlah ..

tak tahu nak cakap penat macam mana .. memang sangat penat !

mata dah ngntuk nie tapi nak menulis jap sebelum tdow .. hehehe

hari nie 1st day class untuk semester baru nie ..

ya ALLAH ... hanya ALLAH je tahu semuanya .. class sangatlah tak best !

setakat nie class BEL lah yang paling tak best .. fully in English kot miss tu cakap ..

adoii sepatah haram tak faham . dah lah aku nie (-) bab bab BI nie ..

macam mana nak speaking .. memang giler ahhhhh ..

hentam jela tapi tu lah erghhhh ~ stress ngn BEL ..

bagi FAR lak ! aduh .. masuk class lewatlah sikit hari nie, so xtau mende mende masuk tuu ..

masuk masuk je dah start belajar .. adoiii sepatah haram tak faham ..

just jawab yes no yes no je .. "understand ?" "yes madam !"

"any question ?" "no madam" .. HAHAHA memang terbaik !

aku dah lah tak faham pape .. hahaha giler ah sekali nie .. kih3 . XDD

class AIS lak .. oke lah sikit .. sebab komputerkan .. aku mudah faham sikit bab bab komputer nie ..

otak programming kot .. HAHAHA *perasaan .. hehehe XD

tapi itulah aku, bab bab programming memang mudah faham and ingat .. giler komputer ..

tapi ambik course account .. bagus gak ! terpesong ! hahaha

apa pown dua dua aku boleh follow .. insyaALLAH . :)





good luck all :) selamat menempuh alam baru ini .

dan ....

selamat kembali berstudy ye .. hehehe


No comments:

Post a Comment