Saturday 23 July 2011

+kAwAn+

Kawan ?? kadang-kadang datang dan pergi .. kadang-kadang bergembira .. kadang-kadang ditinggalkan .. itulah yang dikatakan kawan .. xpernah setialah dikatakan .. tapi nak buat macam manakan .. nama lagi kawan .. nak cakap benda yang terus terang susah .. takut terasa hati .. so simpan jelah dalam hati sampai bila-bila ..

Entah bila xtau lah kan nak kena simpan semua tuh .. bilalah nak tahan dengan semua itukan ? dyorang semua oklah kot sebab dyorang ada geng .. tapi aku tak kisah .. aku terima je .. aku tak kisah asalkan dyorang bahagia .. aku tak berharap apa-apa pun dari dyorang semua .. apa yang aku nak .. just faham perasaan aku sebagai kawan dyorang je .. tapi tak tahulah dyorang anggap aku ke nie sebagai kawan dyorang ke takkan ..

Sabar jelah wahai hatiku .. mungkin ada hikmah disebalik semua ini ..

No comments:

Post a Comment