Sunday 17 July 2011

+tEnSioN !! ~+

Ya ALLAH .. tensionnya aku ya ALLAH .. kenapa semua ini berlaku atas diri aku ya ALLAH .. apa salah aku sampai aku dapat ujian sebegini ya ALLAH .. apa salah aku ya ALLAH ..tunjuklah jalan yang terbaik untuk aku ya ALLAH .. aku tak sanggup untuk terus terusan dalam keadaan begini ya ALLAH .. aku hanya insan yang lemah untuk menempuh segalanya .. 

Sampai bila aku harus begini ya ALLAH .. sampai bila dan bila ya ALLAH .. kena hampir setiap hari aku ada masalah ya ALLAH .. aku sedih macam nie ya ALLAH .. hingga bila semua ini akan berakhir ya ALLAH .. maafkan hambaMU nie kerana telah pertikaikan apa yang Engkau buat ini ya ALLAH .. aku takde niat pun .. tapi aku insan yang lemah untuk menempuh semua ini .. orang lain tak rasa apa yang aku rasa .. tapi kenapa aku perlu tanggung semua ini ya ALLAH .. aku seksa macam nie .. aku tak tahu kepada siapa aku harus meluahkan perasaan ini .. aku sedih sangat ya ALLAH dengan semua ini ..

Ya ALLAH baguilah kekuatan untuk aku terus tempuh semua ini .. bagilah aku semangat yang kental untuk aku terus menjalani hidup dan ujian yang Engkau bagikan ini .. aku mohom sangat padaMU ya ALLAH .. berkatilah apa yang aku buat ya ALLAH .. jauhkanlah aku dari malang petaka ya ALLAH .. aku mohon padaMU ya ALLAH .. aku tahu Engkau sedang mendengar apa yang sedang mohonkan ini .. 

No comments:

Post a Comment