Monday 13 August 2012

no TITLE !

Salam :) rasa dah lama tak bercheroteh dalam blog nie ..

dah berkulat, bersawang rasanya blog nie kan .. hehehe

tiba tiba lak rasa nak bercerita sikit malam nie ..

bukan nak cerita apa .. saje je cerita cerita cari pasal .. hik3 :p

tkde lah main main jeee .. xD

aku nak tanya sikitlah kan .. siapa faham apa itu kawan ??

apa sebenarnya kawan tuuu ? makanan keee ??

oke finelah ! tkyah jawab pown xpe .. tanya jelah diri korang sendirikan ..

seriously sepanjang aku hidup selama 20thn nie, mmg macam2 kawan aku jumpa ..

macam2 perangai ada .. ada yang berhati lembut, berhati keras ..

ada yang ada perasaan, yang jenis xde perasaan, ada yang jenis tk kisah hal orang ..

biasalah lain org, lainlah perangainya kan ..

tapi dalam banyak banyak kawan nie, yang aku paling pantang sekali adalah bila ada je masalah dengan kawan je, mesti mengadu kat pakwe dye ..

apa dye ingat dye sorang je yang ada pakwe .. ufhhh sorry lah ! kami pown ada gak ..

tapi nie kan masalah dengan kawan, so xyh lah nak libatkan orang lain ..

orang yang tk sepatutnya tahu, lainlah dye tu husband awak kan .. memang patutlah kalau nak gtau pun ..

nie pakwe je pown, selesailah sendiri .. xyh nak libatkan orang lain . apa motif ?? apa kes kan ??

sendiri cari pasal, sendiri selesailah kan ! apolah orang orang nie .. macam macam betol ..

nak marah, ingat kawankan .. konon kena jaga hati dan perasaan kan ..

tapi ada dye jaga kite jgk ??? tkde pown rasanyeeee .....

susahkan nak cari kawan yang sanggup macam macam dengan kita ..

mungkin aku pown kawan yang tak sempurna untuk dye sebab tu dye pown macam tuuu ...

whateverlah kawan ! malas dah nak fikir .. aku malas nak pujuk ! malas nak tanya pape !

memang aku EGO ! puas hati !!

kalau nak citer sal aku kat pkwe kau ke, kat siapa siapa jelaaa ...

aku tk kisah pown .. lantaklah ! ceritalah ! sila ... tkheran !

sekian, terima kasih kawan !!





No comments:

Post a Comment