Thursday 30 August 2012

setia menanti


semalam aku story mory pasal aku dengan si dia kan.

sedih sedih segalakan.

tapi sekarang aku nak story mory pasal benda happy lak.

alhamdulillah berkat penantian yang sabar.

berkat setia menanti.

berkat bersabar dengan semua ini.

akhirnya berbuah hasil yang "ranum".

alhamdulillah si dia muncul lagi dalam hidup.

tapi tk tahulah kali nie selama mana bertahan.

asyik putus, sambung.

putus, sambung.

tu je sering berlaku dalam hubungan kami dari dulu hingga sekarang.

aku sendiri pun tak faham gak.

orang kata kalau hubungan kita dengan si dia putus sambung putus sambung nie.....

jodoh panjang... hakhakhak

tapi aku tak nak percaya sangat benda benda tu semua.

sebab jodoh, pertemuan, ajal, maut semuanya d tangan ALLAH kan..

so apa pun terjadi kite berserah saje pada ALLAH kan. :)

apa pun aku tetap berdoa biar hubungan aku dengan si dia kekal hingga ke akhir nyawa dan akhirat. aminnnnnnnn ~


No comments:

Post a Comment