Sunday 2 September 2012

EKONOMI pening !


siapa setuju subjek ekonomi nie pening ?

baik ngaku cepat ! hahaha

seriously memang pening giler study benda nie.

sepanjang aku study benda nie, satu pun tak masuk dalam kepala.

maklumlah semua benda faktakan.

aku nie bukan jenis orang yang suka fakta. kalau kasi kira kira tu boleh laaa.

nie kena faham and ingat lak tuuu.. memang adoiiii betollah kepala aku nie kan..

oke2 xpe.. slow slow lah orang katakan. hahaha

slow slow la sangat ! sem dah nak habis dah nie. tapi satu habuk pun tak masuk lagi.

atoiiii.. poning deng !

setiap kali class ekonomi nie, mesti aku menguaplah, dreaming lah..

apa apa jelah.. melukis ke.. nak tidur tak boleh.. t tak pasal pasal kena "makan" wages kang. sedap giler ah klu dapat "makan" wages madam ekonomi aku nie ! hahaha

tak pasal dapat malukan. hahaha baiklah aku melukis or whatever.

benda yang paling aku suka buat melukislah..

lukis rama-rama or kupu-kupu dan bunga lily ! haha mesti lawakan aku lukis ! haha
*oke dah perasaan ~

aku pun tak faham macam manalah orang boleh faham dengan ekonomi tu. -.-'

padahal benda tu lah subjek yang PALING BOSAN ! yang pernah aku study. errggghhhh =.="


demand and supply.. apa tuu ?? nak tahu, buka google yee.. hakhakhak

nie relationship of demand ! oke aku dah lupa. kbai ! :p

oke seriously tak pernah faham ! haha

cuba teka apa nie ? erghhh -.-"

pening ! hahaha :DD


dua lukisan yang terhasil bila kebosanan dan kengantukkan
melanda diri ketika belajar ekonomi !


apa pun aku tetap nak wish gudluck kat diri sendiri biar lebih berjaya dah hidup !
aja aja fighting ! yeahhhh ~

No comments:

Post a Comment