Sunday 9 September 2012

MENYANYI sampai MATI !

bombustik tak entry aku hari nie? bombustik kan? berbom bom gituuu.. hahaha

nie semalam punya cerita tapi baru nak story mory malam nie sebab semalam macam penat sikit nak berblog nie. *konon lah kan !hahaha 
nie nak ceritalah sikit.. nak cakap betapa bombustiknya tajuk nie..
sebenarnya takde sape pun yang mati. alhamdulillah semuanya sihat sihat je..
hahaha kena tipu dengan entry aku. hahaha *oppsss ! sorry.. xde niat pun.. :pp

oke oke.. sebenarnya aku and the gengsss keluar pergi bandar..
memang niat nak karok punnn tapi tak sangka lak karok sampaikan macam tu sekali d buatnya..
memang sampai "mati" betullah karok semalam uh..
cuba teka berapa lagu kami karok semalam??
yang keluar tiga org tapi yg byk karok 2 org je..
cer teka bape...
40 buah lagu kami karok semalam..
mana tak matinya. tapi yg peliknya aku xdelah sakit tekak lak duk melalak sampai macam tu sekali.


tension punya pasalkan..
apa pun boleh buat asalkan puas dan hilang tension tu.
biarlah suara sengau macam katak sekali pun. peduli apa asalkan puas ! hahaha

bajet suara sedap and ramai peminat kan. hahaha

tapi balik je kolej uh, tak hilang gak tension uh..
makin serabut adalah rasanya.. tb2 ada benda yang menyakitkan hati lak..

oke oke.. aku taknak cerita benda yang menyakitkan hati tuuu..
aku nak cerita pasal karok uhhh..
aku nie dah lah kaki karok..
memang terbaik giler ah semalam ! puas dowhhhh... hahahaha

aku lah nie ! KING OF KARAOKE ! hahaha

No comments:

Post a Comment