Sunday 2 September 2012

KENAPA awak ??


Alahai awak oiii.. kenapalah awak selalu buat saya macam nie eh...

kenapalah awak oiii... awak tak penat ke main main semua nie ??

apalah yang awak nak sebenarnya.. saya sendiri tak faham awak oii..

kadang kadang saya rasa awak berguna.. kadang kadang saya rasa awak mempermainkan saya..

apa salah saya dalam mencintai awak ? mungkin saya bodoh sebab terus mencintai awak sedangkan hakikatnya awak tak pernah mencintai sayakan..

takpe lah awak kalau macam tu.. saya sanggup menyerah untuk semua ini..

mungkin awak bukan untuk saya.. mungkin awak bukan terbaik untuk saya..

mungkin ALLAH dah aturkan yang terbaik untuk sayakan..

saya dah cukup terlalu sabar dengan sikap awak tuu..

dah terlalu bersabar dah tapi awak tetap buat saya macam nie kan..

saya penat dengan permainan awak yang tak tahu dan tak reti menghargai kasih sayang yang orang berikan..

mungkin awak tak serious dalam bercinta. mungkin awak ingat cinta bahan eksperimen awak je kan sebab tu awak boleh buat sesuka hati awak je kan..

awak ingat saya nie barang pakai buang ke apa nak buat saya sesuka hati awak macam tu..

awak ingat saya nie baju ke apa ?? saya pun ada perasaan awak oiii...

sia sia ah saya panggil awak sayang kan padahal panggilan itu tak pernah layak untuk awak..

sia sia jelah saya setia dengan awak kan padahal awak pun kan...

sia sia jela saya korban untuk awak sebelum nie padahal awak tak pernah nak hargai semua itu.

sia sia jela semua tu awak padahal awak pandang saya sebelah mata pun tak kan..

takpe lah awak saya terima semua kelemahan diri awak untuk kekuatan diri saya..

saya akan jadikan awak sebagai kenangan dalam hidup saya untuk selamanya..

tapi satu jelah saya nak gtau kalau suatu hari nanti saya dah tak cintakan awak, masa tu awak pulak kena faham ye.

= LUAHAN HATI DARI SEORANG GADIS YANG TERKILAN =


No comments:

Post a Comment