Tuesday 4 September 2012

kelemahanmu kekuranganku... :|

Salam tengah hari.. apa macam hari nie? sihat ke semuanya? :)

oke lah.. tiba tiba rasa nak meluahkan perasaan sikitlah kan.

kadang kadang aku fikir aku nie bodoh sangat.

bodoh sangat sebab terus terus cintakan diri dia yang mungkin dah tak cintakan aku.

so patut ke aku terus terus cinta, sayang, rindu dia semua?

bukan aku dah feed up tapi cara dia sayang aku seolah olah aku takde makna d hatinya.

dan kenapa dia tak pernah nak mengaku siapa aku sebenarnya dengan dia..

sedangkan hampir semua kenalan dia dan family dia tahu pasal aku dan dia.

kecuali kawan perempuan dia yang tak semua tahu.

dan kenapa setiap kali kawan perempuan dia tanya "awak single ke?"

dan mesti dia jawab "ye".. kenapa kenapa kenapa???

adakah itu kelemahan diri dia yang suka sangat mengaku diri tu single?

ya ALLAH kenapalah Engkau pertemukan aku dengan dia dan kenapa aku masih lagi setia menanti dia.

kenapa mesti dia yang aku cintai. kenapa mesti dia yang ada dalam hati aku.

sampai bila aku nak terus bertahan dengan perangai dia macam tu..

tapi adakah dia memang jodoh aku sebab aku selalu bersabar dengan sikap dia yang sebegitu.

kalau memang dia jodoh aku, tingkatkanlah tahap kesabaran aku dalam terus mencintai dan menyayangi dia dengan sikap dia macam tu, ya ALLAH.

aku mohon sangat padaMU ya ALLAH. :'((

No comments:

Post a Comment