Wednesday 5 September 2012

main tali

Siapa kat sini pernah main tali? nie bukan monyet, tali beruk, tali unta or whatever tali lah kan ..

tali yang aku main nie tali perkhemahan lah.. sape kat sini pernah p perkhemahan?

insyaALLH lagi dua minggu aku akan pergi perkhemahan.

mesti nak tahu perkhemahan apakan..

nie perkhemahan kokurikulum aku lah.. aku masuk KOKO Rekreasi dan Kembara. hehe

so mestilah korang tahukan kenapa aku kena belajar tali tali segala jadah nie kan..

bahasa saintifiknya ikatanlah.. hahaha *saintifik uh.. tk boleh blah.. haha

time belajar ikatan uh memang agak pening sikit sebab apa yang aku pernah belajar time degree hari tu dah lupa dah.. so tak boleh buat sangat dahhh ....

kenalah belajar lagi.. sob3 ~ hahahaha

tapi best kot belajar ikatan nie.. tapi apa yang paling best, time buat tak jadi.. haha

memang gelak giler ahh buat ikatan uhh.. :pp

biasalah kebanyakan yang baru belajarkan. dan kebanyakkan yang tak pandai buat lagi..

tu yang jadi macam macam uhhh .. hahaha

tapi apa pun fun ah ! hihihi

semua semangat duk praktis buat ikatan.
baju kuning yang kat hujung sana tu, jurulatih kami yang sangat kelakar..

semangat giler muka dye buat ikatan. haha

bersungguh sungguh semuanya..

ini dinamakan ikatan figure double of 8..

nie pulak ikatan manuk..



ikatan pencuri


ikatan tindih kasih

ini ikatan butterfly

antara beberapa ikatan yang kami sempat belajar dan beberapa gambar sempat d snap ! :D

No comments:

Post a Comment