Friday 7 September 2012

pengalaman pertama

hohoho memang tak boleh lupa giler ah pengalaman yang aku alami hari nie.

memang boleh lemah jantung giler ah ! hahaha

mesti nak tahu pengalaman apa kan ?? hehehe

pengalaman aku hari nie ialah MASUK RUMAH HANTU BUATAN !


hahaha giler tak giler pergi masuk rumah hantu kannn..

opsss bukan sengaja nak masuk rumah hantu buatan uhhh..

nie sume sebab nak merit jeeee.. hakhakhak *niat tak betol ! haha

yang paling kelakarnya kami nak masuk tu... takde tiket ! haha

kami ingatkan tak payah guna tiket tapi sekali kena tiket lak.. adoiiii

terpaksalah membe kami nie kena turun beli lak..

dah la nak sampai turn kami dah time tuuu.. last minute uh baru nampak budak tu nak masuk kena beri tiket.. hahaha sengetkan kami.. hahaha


nasib baiklah kami sempat beli uh..

kalau tak, memang tak boleh masuk ah kami nie kan.. wat penat je beratur bagai nak giler..

nak tahan panas duk beratur lagi dah la ramai.. bising lak uhh..

serabut giler ah nk tunggu turn uh.. hahaha

nasib baik dalam rumah hantu tu, dye kasi masuk 3 3 terus sekali masuk.

oke fine.. aku dengan dua orang lagi member aku masuk.

aku memang dah ready dah dengan semua kemungkinan berlaku. so takdelah takut sangat kan..

benda yang kelakarnya hantu duk bermesej.. hahaha

message dengan awek lah tu kannn... hahaha

mungkin dye tak sedar kami masuk kot sebab uh duk bermessage tu annn .. hahaha

apa pun memang tak terkejut punnn.. semuanya aku lalui dengan tenang.. hahaha *bajet tenang. haha

yang tak boleh blar nyeee.. member aku nie lah...

sorang duk menjerit, sorang lagi tutup mata. hahaha

adoiiii.... semuanya duk pegang aku.. duk bergantung kat aku ..

aku nak jalan pun seksa.. haha nasiblah kannn.. haha

apa pun rumah hantu dyorg buat uh fun ! best gak lah walaupun kecil jeee... hahaha

muka senyum je sebelum masuk.. haha

pura pura takut.. hehehe

oke oke... lepas kami masuk rumah hantu uh, kami pergi pastri showcase lak..

kat situ memang macam macam jenis pastri ada.. macam macam bentuk ada..

semuanya lawa lawa.. geram je aku tengok..














antara beberapa pastri yang aku sempat snap lah kan.. hehe

amacam?? lawa tak ?? macam macam bentuk ada kan..

opsss lupa lak nak gtau tempat yang kami pergi nie kan.. hehe

Rumah Hantu : BLOK 15 (Blok Hotel UiTM, Dungun)
Pastri Showcase : Dewan Bidara (Hotel Uitm, Dungun)



No comments:

Post a Comment