Friday 4 November 2011

#angan-angan menjadi kenyataan . BEST !

Hai hai hai . wassup . yoooo !
aishhh tak baik lah . hehehe assalamualaikum . hehe baru betul . nama je Islam . :p

oke berdasarkan tajuk diatas, "angan-angan menjadi kenyataan" .
apa yang aku angan-angankan ? apa yang menjadi kenyataan ?
adakah sudah menjadi kenyataan ? atau bakal menjadi kenyataan ?
nak tahu ikuti kisah budak kecil ini *akulah ! . hehehe

tengok ! rumah idaman aku . insyaALLAH. besarkan ?
memang terbaik ah kalau dapat rumah nie kan ? hidup pun senang selamanya .

1st kereta yang akan aku belikan iaitu MYVI . kecil je kan ? oke sesuai la dengan aku yang kecil comel nie . *oke dah start perasan

nie kereta yang 2nd akan aku belikan iaitu HONDA CIVIC TYPE R .

nie kereta yang last aku akan belikan iaitu BMW. kenapa yang nie last ? sebab kereta nie kan mahal . so kena la simpan duit banyak-banyak dulu . hehehe

jeng jeng jengggg ! nie motor yang bakal aku beli juga .
motor apa nie ye ? aku pun tak tahulah . 


tengok nie ! warna HIJAU lah . hehehe my fav color .
bestkan kalau dapat naik nie. memang tak tengok oranglahkan .

Benda yang diidamkan sudah pun dapat . lepas itu apa pula ?

alamak tiba2 ada sale la pulakkkkkk .
rasa nak shopping jeeeee . hehehe jom shopping !

banyaknya beli baranggggg .
shopping sakan nampak . best je kan .
apa yang kita nak semuanya kita dapat .

penat setelah seharian bershopping tapi berbaloi ah .
dapat menghabiskan duit atas usaha sendiri .

yup ! i really love shopping ! love love love !
damn much ! hahaha

banyaknya bajuuuuu .
puas hatikan kalau dapat semua baju yang kita nak .

always baju baru . bestnyaaaaa .
always dapat pakai baju lain-lain . syok giler hidup macam nie .

Oke . bershopping sudah . lepas nie apa pulak je ? ikuti lagi . panjang lagi angan-angan nie .
akan menjadi kenyataan ke tak ?

wahhhhhh ! holiday time . yeppyyyyyyyy ! bestnyaaaaaaa .
bestkan sebut je mana je nak pergi holiday semuanya dapat pergi .

perghhhh ! tengok nieeeeee . dapat bersantai ditepi pantai dengan orang tersayang .
bestnyaaaaa . dapat tenangkan hati dan jiwa kan . tenang je .

ceh ceh ceh ! tengok nie . jelesnya aku tengokkkkk .
best gilerkan . tengok pantai yang tenang macam tu . 

Bershopping sudah . berholiday pun sudah . sekarang apa pula ? jom terjah .
uufhhhhh . layan this photoooo !

Giler ! makanan best dowh . sedap giler kan ?
macam macam ada . macam macam boleh dapat .
kalau ada duit dan hidup senang, sebut je apa yang nak dimakan . semua akan dapat . bestkan .

woooo . sangat sedap !

Lepas makan apa lagi ? perut pun dah kenyang . nak buat apa lagi ye ?
apa yang aku nak jadi nanti ye ? duduk merempat tau apa ? jom tengok apa cita-cita aku sebenarnya .

apa nie ? tiba2 ada perempuan kat depan . ini makna aku nak jadi seorang MANAGER .
manager apa ? memandangkan sekarang maybe aku akan jadi seorang accountant .
so aku nak jadi MANAGER ACCOUNTANT


Boleh ke aku nak jadi manager ?
boleh ke aku nak ajar orang-orang nie semua ?
tunggu dan lihat jela ye . insyaALLAH . sama-samalah kita doakan .

aik ? nie apa pulak . nie maybe kerja sampingan aku .
aku nie minat photography sebenarnya .
so aku pun teringin gak jadi seorang photography suatu hari nanti .

mampu ke aku capai kejayaan tu ?
insyaALLAH . aku akan buktikan .

Oke kerjaya dah . apa lagi ? macam mana dengan perkahwinan aku ?
jom tengokkkk !

tengok pelamin nie . mewah bukan ? siapa yang tak nak macam nie kan ?
betul tak ? aku pun nak macam nie juga . dah lama dah aku impikan semua ini .
apa tema nie ? temanya ialah ENGLISH GARDEN .

Tengok . lawa je kan semua . semuanya nampak mewah .
wah gilerrrr . teringin sangat-sangat .

cantik je kan baju nie . siapa yang tak nak pakai baju macam nie time perkahwinan dia kan ?
aku pun nak jugak . korang pun mesti nak juga kan .
tapi jangan la buat baju tu nampak lengan macam dalam gambar nie . pandai-pandai la ye .
aku dah ada designer pilihan aku sendiri . nak tahu siapa ? adalah . tunggu jela ye . :DD

simple kan cincin nie ? tapi lawa kan ? cantik sangat kalau disarungkan pada jari .

simple but elegant right . :)

cincin couple . cincin kahwin . sweetnya .
dari mana semua cincin nie ?
dariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ........

HABIB ! barang HABIB kan lawa-lawa .

Perkahwinan sudah . apa lagi yang belum ?

tengok pokok duit nie ! best giler kan duit macam nie .
main petik je kalau nak . best best best .

perghhhhhh ! giler lah duit macam nie .
hidup pun bahagia je . main petik je .

Apa pun sebelum tu, aku mesti dapat benda nie juga .
benda nie mesti ada dalam genggaman aku dulu .
insyaALLAH .


HAHAHAHA . itu semua hanyalah angan-angan sahaja . belum jadi kenyataan lagilah .
tapi insyaALLAH semua ini akan menjadi kenyataan .

No comments:

Post a Comment