Saturday 12 November 2011

:kenali siapa aku:

Kenali siapa aku ? perlu ke kenal aku siapa ? perlu ke tahu aku nie macam mana .
actually tak payah pun sebab aku memang tak nak dikenali pun . 
sebab aku memang tak pernah sempurna dan memang tak sesuai untuk korang pun .

Sebenarnya tajuk post tu takde kena mengenali dengan sesiapa pun .
just untuk suk-suka . tapi kenapa tajuk post macam tu ?
oke . macam nie sebenarnya ... aku just nak korang semua *my sweet blogger* kenali aku dengan nama HH .
nama glamour lah konon . hehehe

Mane aku dapat idea tu ? actually ada sorang membe aku nie, tiba-tiba dye panggil aku dengan gelaran tu .
aku tak tanya lak nape dia panggil aku macam tu . tapi aku rasa sebab nama aku Hanis Hilmi kot .
so untuk memudahkan kerja dia, dia panggil la aku dengan HH je . 
oke mulai hari nie, gelaran untuk nama aku dalam blog nie HH oke . hehe

TQ to my frend sebab bagi nama nie . nice . :) i love it . 

No comments:

Post a Comment