Thursday 10 November 2011

#sudah Lama

Hai . salam salam salam . 
aduhaiii dah bape hari dah aku tak berblog nie . rindu lorh .
ada reason kenapa tak berblog . hehehe
mesti nak tahu reason aku apa kan ? betul tak ?
oke my 1st reason is !


  1. busy dengan raya baru-baru nie .
  2. raya kedua terpaksa naik Selangor sebab nak uruskan surat keluar study kat kolej tu .
  3. raya ketiga still lagi disana . petang baru bertolak balik ke Kelantan .
  4. hari berikutnya keluar pergi hospital tuk wat medical check up and balik Jerteh sebab ada urusan yang perlu diselesaikan .
ufhhh betapa busynya aku kan ! kalah menteri besar an ? hehehe
disebabkan sume2 tu la aku jadi tak sempat nak berblog .
nak cerita pasal raya hari tu pun tak sempat walaupun beraya dalam keadaan yang simple je .


Aku sangat bersyukur pada ALLAH kerana telah memberi kesenangan kepadaku untuk menguruskan segala urusan keluar dari kolej hari tu dengan mudahnya . alhamdulillah . :)
syukur sebab dapat keluar dari ctu setelah sekian lama aku ingin nak keluar .
akhirnya ALLAH makbulkan doa aku . syukur . :)
so sekarang aku dah tak study kat kolej tu lagi . lepas nie dapat msk IPTA la . dah takde IPTS IPTS segala da . hehehe *rasa bangga . :DD


Apa pun dalam kegembiraan dapat out from there . tapi aku tetap rasa sedih . sedih sebab terpaksa tinggalkan semua benda termasuk orang yang aku sayang .
tapi demi kejayaan dan masa depan aku, aku harus tabah dan kuat untuk tempuh semua dugaan ini .
ini semua demi masa depanku yang lebih terjamin .
aminnnnnn ~

No comments:

Post a Comment