Monday 7 November 2011

♥spEciaL fOr Him mY LovE♥

Salam . malam nie blog aku khas untuk my love yang bakal aku tinggalkan nun jauh disana .
maafkan aku sayang sebab terpaksa tinggalkan kau disana .
aku tahu keputusan aku nie agak mengejutkan kau sayang tapi aku terpaksa demi masa depan aku yang aku rasa lebih terjamin kalau ke sana .
aku tahu kau pernah beritahu aku kalau bole kau tak nak aku pergi tapi apakan daya aku .
aku hanya inginkan yang terbaik untuk masa depan aku dan ini semua bukan untuk sesiapa pun .
ini semua untuk aku, family aku dan juga untuk dirimu sayang . bukan untuk sesiapa pun .

Percayalah padaku walau apa pun terjadi, aku tetap akan setia padamu sayang .
aku tak mungkin berpaling dari sisimu sayang .
aku takkan pernah berpaling arah ke cinta orang lain sayang .
cinta, sayang, kasih aku hanya untukmu saje sayang . selamanya untukmu .
kali ini kita bukan hanya tak dapat jumpa selama 1bulan or 3bulan .
tapi kali nie untuk masa yang lama sayang .
dan aku yakin kita mampu pertahankan cinta kita nie .

Serius juga aku katakan amat berat untuk aku meninggalkan dirimu sayang .
sangat pedih untuk aku pergi darimu tanpa bertemu setelah sekian lama tak jumpa dirimu .
and tiba2 aku nak tinggalkan kau jauh disana . amat pedih hatiku sayang .
tapi aku janji padamu sayang .
yang aku takkan abaikanmu walaupun kita jauh .
aku takkan menduakanmu . aku tahu kau tak nampak aktiviti yang aku lakukan disana .
tapi yakinlah aku memang setia padamu .

Secara jujurnya aku katakan . 
walau apa pun terjadi . walau dimana pun aku berada . dengan siapa pun aku berteman .
namamu, wajahmu, suaramu, jiwamu, renunganmu, senyumanmu, gelak tawamu, lawak jenakamu, gurau sendamu, marahmu dan semua tentangmu . akanku ingat sampai bila-bila .
dan hanya engkau sorang yang bertakhta dihatiku selamanya .
hanya engkau sorang insan yang aku sayang dan cintai .
aku pergi bukan sebab apa-apa . hanya ingin mengejar cita-citaku .
ini semua untuk aku dan engkau kelak .

yank . maafkan hanis sebab tinggalkan yank jauh disana . :'(

walaupun kita berjauhan, kau tetap didalam hatiku .

it's oke dear . walaupun kita berjauhan, kita boleh dengar suarakan ?

zaman sekarangkan dah canggih yank . kita boleh lepaskan rindu kita melalui calling kan ?

tak pun kita wc je . boleh tengok muka yank . 

dan yang paling pasti dan pastinya . hanis akan merindui diri yank sangat-sangat .

yank sanggup tunggu hanis kan yank ?
hanis tetap akan tunggu yank selamanya .

memang penantian sangat menyakitkan tapi hanis tetap akan tunggu yank .
ini semua kerana ............

ini kerana hanis sayang, cinta, kasihkan yank .

cinta, kasih, sayang hanis hanya untuk yank selamanya .

Hanis really really really love you dear .
really love you ! 
Hanis nak yank selamanya .

you are my love forever and ever ! 

p/s : dear, hanis janji dengan yank yang hanis akan selalu sayang, cinta, setia, kasih, ingat yank selalu .
walau apa pun terjadi, walau apa pun halangan yang timbul hanis tetap akan setia dengan yank .
jangan tinggalkan hanis oke yank . hanis tak sanggup kehilangan yank .
hanis tak sanggup berpisah dengan yank . hanis betul-betul, ikhlas, jujur sayangkan yank .

No comments:

Post a Comment