Saturday 22 October 2011

+ aDiL tAk aDiL*

Syukur kehadrat Ilahi kerana aku masih lagi hidup atas dunia ini .
Adilkah seorang ibu membezakan anak anak mereka ?
tak terfikir ke perasaan anak anak dia yang lain ?
anak anak dia yang lain pun ada perasaan gak .
perlu ke membezakan semua itu ?

Serius aku memang rasa terkilan sangat .
tapi apa harus aku buatkan .
ibu tetap ibu kan .
nak tak nak kena dengar gak kan .
mungkin dalam keadaan marah sebab tu dia membezakan anak anak dia .
aku sedar aku tak sehebat anak anak dia yang lain .
aku tahu itu .

Aku tak sepandai anak anak dia yang lain .
aku sedar sangat . huhu
apa pun aku terima je apa pun perbezaan yang seorang ibu cuba bezakan .
dan aku akan buktikan yang aku bukan macam itu .


Adil ke ? hanya ALLAH sahaja yang tahu .

No comments:

Post a Comment