Tuesday 25 October 2011

#Innit time

Hey korang semua . :) sihat tak ? harap2 sihat oke . :D
sekarang masa untuk aku berInnit . memang best ah .
padahal baru je beberapa hari aku main Innit nie .
best jugak . dapat mengisi masa lapang aku nie .
sape2 yang rasa kebosanan tu bole la join eh .
aku pernah bagi link Innit nie .
try ah tgk kt story aku yang tajuk "first time" tu .
kat situ ada link Innit nie .

Apa yang aku dapat melalui Innit nie, info info yang agak berguna jugak lah aku rasa .
dapat berkongsi cerita dengan orang orang yang berInnit nie .
dapat kenalan baru dari pelbagai bangsa .
menarikkan ? sape yang belum cuba tu, try la cuba . bestttt ..
selain daripada duk main FB, twitter tu, try la yang nie lak .
* selamat mencuba * :)

ini logo Innit :)

4 comments:

  1. yeahhhh . betul2 .. more better than FB and twitter . :D

    ReplyDelete
  2. baru join innit tadi..ahaha maklumlah, acount nuffng bru kena upgarde tadi..seminggu dah tgu T_T

    ReplyDelete
  3. owh yeke ? xpe2 . at least join da . :D selamat menjoin Innit . :)

    ReplyDelete