Friday 21 October 2011

* so sAd *

Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi kerana masih lagi hidup diatas muka bumi ALLAH ini .
Hahhh ! tak tahu nak gambarkan macam mana perasaan aku sekarang nie . seksa sangat .
ALLAH telah beri aku ujian yang sangat berat atas diri ini .
ALLAH telah beri dugaan yang tak pernah aku sangkakan .
ya ALLAH aku tak kuat untuk tempuh segala ini . 
macam mana aku nak gtau parents aku pasal nie ya ALLAH .

Terpaksa menipu ke ya ALLAH ?
Adakah aku terpaksa menipu ya ALLAH ?
Kalu aku menipu hari ini nanti hari esok aku akan terseksa .
Menipu hanya semata-mata nak selamat diri .
jika itu jalan yang terbaik untuk aku ya ALLAH aku terpaksa ya ALLAH .
maafkan aku umi abah . maafkan aku ya ALLAH .
aku terpaksa ya ALLAH .


2 comments:

  1. jgn menipu . ia membawa kpd kegelisahan kelak . jujurlah nescaya aty akan tenang .

    *akutaukaukuat . :D

    ReplyDelete
  2. tau 2 . huhu tgh berbelah bagi nie .
    takut pun ada . risau pun ada . semua bercampur .
    pening pening pening . :'(

    ReplyDelete