Friday 28 October 2011

berShoPpiNg at MyDin

Hai hai . wassup wassup .! yoooo ! hehehe
eh lupa lak salam semua . :)

Hari nie seperti tarikh dan hari yang tertera di blog nie .
dan juga tempat seperti tertera jugak . :D
aku dan yang lain pergi shopping . hehehe
shopping ?? shopping kat mane ?
alahhh shopping kat Mydin je . hehehe
oke la tuh kan ..
shopping apa je kat Mydin tu ? macam macam2 .
habis rm300 ++ gak . hehehe biasalah shopping untuk dua beradik .
mestilah banyak kan . ?

apa je yang aku beli . mesti nak tahukan ?
jom terjerahhhh ! boooobmmmm !

  1. Syampu
  2. Mandian
  3. Barang barang peribadi wanita
  4. Cecair fabrik
  5. Milo
  6. Tea
  7. Berus gigi
  8. Ubat gigi
  9. Telur
  10. Pen, gam
  11. Pewangi almari
  12. DLL
nie antara barang yang aku beli . aku lupalah apa lagi .
banyak x ? sikit je kan . hehehe
beli nie pun untuk beberapa bulan gak .
bukan untuk 1minggu pun .
so kira agak berbaloi gak lah .
jom tengok Mydin kat kawasan rumah aku . :)

Mydin .

pada waktu malam .

waktu pagi .

keseluruhan bangunan Mydin

nie contoh kad meriah Mydin . :)

No comments:

Post a Comment