Tuesday 11 October 2011

+ mY fUtURe HusBanD +

My future husband ? betul ke dia my future husband ? insyaALLAH klu memang jodoh kami . :) apa yang aku nak cerita pasal dia nie . 1stly perkenalkan siapa dia dululahkan . nama dia Mohammad Solihin Bin Mohd Hisham Bin Hassan Bin Awang . hingga ke nama moyang dia sekali aku letak . hehehe hebat tak dapat tahu semua nie . korang dapat ke tahu ? hahaha mesti tak dapatkan . kalu dapat tahu gak alhamdulillahlah . :D nama moyang dia tuh sama dengan nama datuk aku Awang . heeee ~ dia nie asal Banting, Selangor . Orang Banting rupanya pakwe aku nie . hehehe baru sedar . :p mesti nak tahu befday dia kan . tapi mesti korang tak caye kan . befday dia sama je dengan aku iaitu 23/12/92 . haaa apa macam ? hehehe bukan senang nak cari orang yang sama beday dengan kita nie kan ? betul tak ? dah la sama befday, sama umo pulak tuh . hehehe dia ada lima adik beradik . sama je dengan aku . sorang laki empat perempuan . sama jugak dengan aku . dia anak sulung . so tanggungjawab dia pun sangatlah besar untuk family dia dan adik adik perempuan dia yang lain tu .

Dia nie jenis yang tegas gak . garang . tapi dalam tegas, garang dia pun mesti ada sayangkan . macam orang katalah marah tandanya sayang . kan ? :) tapi kadang kadang aku ada terasa hati gak dengan kata-kata dia tuh . biasalah aku nie jenis jarang yang kena marah . kalu sekali kena marah kat dia hanya mampu tahan sebak di dada je . tak nak tunjuklah yang aku nie manja sangat or suka nangiskan . nati kena reject lak . hehehe yela kebanyakan laki nie bukan suka sangat dengan pempuan manja nie kan . :D 

Dia nie pun ganas gak orangnya . bukan ganas yang suka pukul pukul orang tuh . kalu jenis macam tuh da lama dah aku reject dia nie . da lama da aku buang dia nie jauh jauh . takdenya duk sayang sayang la . ganas dia nie susah aku nak gtau lah . apa pun perangai dia selagi aku boleh tahan dan sabar . aku akan cuba untuk bersama dengan dia selamanya . walaupun dia selalu gak menyakiti aku dalam diam dan tanpa dia sedari . hehehe oppssss . alamakkkk ! hahahaha

Dia nie manja sebenarnya . aku suka sangat . manja dia mengada-ngada . hehehe aku biasanya tak tahan dengan orang yang manja nie . tapi dengan dia aku mampu bertahan . aku pun tak tahu kenapa . huhuhu tapi yang surenya aku memang setia gilerlah dengan dia nie . susah aku nak tinggalkan . kalu setiap kali putus mesti akulah yang pujuk rayu nak dia balik . giler kan . serius sebelum nie aku tak pernah pun macam tuh . dengan dia aku sanggup nak buat semua tu . mungkin sayang sangat kot . entahlah aku pun . apa pun doakanlah hubungan kami kekal hingga ke akhirnya oke .. :) 

Mesti nak tengok dia nie sapekan . jom kite tengok gambar-gambar dia yang tak berapa hensem nie . :p

Bagi dia kalu tak merokok memang tak boleh hidup
tapi aku doa kan biar dia nie cepat2 stop merokok .:)


Muka dia masa rambut pendek . hensem tak ? hehe


Nie muka time dia rambut panjang . macam apa eh time rambut
panjang nie . ? ^_^'


Berambut pendek . i like damn much !~ :)


Time rambut ala ala Tomok lah konon . hehehe :p


Bersama ibunya . :)


Yang nie ala Jepun gitu . :p


Muka 1st day raya untuk tahun '11 dan still lagi
rambut panjang . :)


Ala Tomok again . :D


Rambutnya yang sangat panjang . dan sangat buruk . huahuahua :p


Yang nie nampak hensem gak walaupun berambut panjang . :)

Antara gambar gambarnya yang berambut panjang dan berambut pendek . hensem tak ? hahaha takdelah hensem sangatkan . tapi hati tetap sayang maaa . :p dia pun makin gemuk gak sekarang . :) apa pun doakan aku dan dia kekal hingga ke akhirat oke . :)


p/s : cintailah aku kerana ALLAH dan agamaku . jangan cintai aku kerana nafsu . :) love u damn much dear . forever you . only you .

No comments:

Post a Comment