Thursday 20 October 2011

penentu suda tiba ..

Alhamdulillah sampai sekarang aku still lagi hidup diatas muka bumi ALLAH .
hari sudah 20/10/2011 . hanya tinggal 2 hari lagi penentu aku akan tiba .
eergghhh hanya ALLAH sahaja yang tahu apa yang bakal terjadi pada tarikh tersebut .
aku hanya mampu berdoa dan berharap semua baik baik dan tidak mempunyai sebarang keburukan .

Tak lama lagi aku akan masuk semester 2 . iaitu 1st year degree aku .
agak seksa gak lah untuk menghabiskan 1st year tu kan .
sebab macam macam dugaan yang terpaksa aku tempuh .
nanti sem 2 nie macam mana agaknya aku kan ?
adakah sikap sama macam sem 1 gak ?
aku harap taklah .
sebab dah serik dah dengan sikap macam tuh .

Sem 2 nanti aku nak try untuk berubah menjadi lebih baik .
mampu ke aku ? insyaALLAH ..
tunggulah cerita aku sepanjang sem 2 nanti ye . 
apa pun wish me good luck oke .

No comments:

Post a Comment