Wednesday 26 October 2011

+duGaaN laGi+

Ya ALLAH hari ini aku dikejutkan lagi dengan dugaan yang Engkau cuba bagikan untuk aku .
apa lagi dugaan yang Engkau cuba limpahkan ke atas diri aku nie . :'(
dugaan demi dugaan ya ALLAH .
ya ALLAH ya Rabbi . aku tak kuat untuk tempuh dugaan ini .
dugaan ini sangat berat untuk aku ya ALLAH .
apa lagi yang perlu aku lakukan nie ya ALLAH .

Apa dosaku ya ALLAH sampaikan Engkau melimpahkan dugaan yang begitu besar atas diri ini .
aku tahu aku memang dah banyak buat dosa dengan Engkau ya ALLAH .
aku tahu tapi tolonglah jangan bagi dugaan yang begitu besar atas diri ini .
aku tak kuat untuk menempuh semua ini .
ya ALLAH ya Rabbi . aku mohon sangat padaMU ya ALLAH lembutkanlah hati orang orang "kuat" itu untuk menggugurkan semua itu . 
amin ya ALLAH . :'(

aku mohon sangat padaMU ya ALLAH . :'(

2 comments: