Thursday 13 October 2011

+ sAlAhkaH aku +

Salahkah aku untuk mencintai seorang lelaki yang bergelar boyfrend sendiri ? salahkah aku untuk merindui seorang lelaki yang bergelak boyfrend sendiri ? salahkah aku untuk menyayangi seorang lelaki yang bergelar boyfrend sendiri ? salahkah aku untuk tahu segala tentang seorang lelaki yang bergelar boyfrend sendiri ? salahkah aku untuk semua itu ? salahkah aku ???!!!!! tapi kenapa si dia sendiri tak pernah mengerti semua itu . apa yang sebenarnya dia mahukan . segala apa yang dia nak semua aku bagi . apa segala dia kata aku ikuti . apa lagi yang dia tak puas hati . 


Untuk berterus terang memang boleh . tapi dia boleh ke berterus terang macam mana aku terus terang dengan dia . siapa sebenarnya aku pada dia . bermaknakah aku dihatinya . berertikah aku dimatanya ? atau hanya sekadar untuk hiburan semata-mata ataupun hanya untuk time susah baru mahukan aku . ikhlas ke dia mencintai aku ? jujur ke hati dia menyayangi diriku ? apa yang dia mahukan sebenarnya . apa salah aku dalam mencintai dan menyayangi dia ? apa salah aku ? sampaikan dia sanggup buat aku macam nie .


Pernah ke dia hargai diri aku ? pernah dia anggap aku nie girlfrend dia macam mane aku anggap dia sebagai boyfrend aku . serius aku cakap . jeles sangat membe membe yang disayangi sepenuh hati oleh pakwe dyorg . tapi aku ? ada ke pakwe aku sayang aku macam tuh ? persoalan hanya tinggal persoalan hinggallah penghujungnya . sukar untuk aku fahami semua ini .

No comments:

Post a Comment