Monday 17 October 2011

♥ my MoM ♥

Sejak semalam lagi my mom tak cakap dengan aku .
aku pun tak tahu kenapa . huhu
aku ada buat salah ke ?
sejak semalam lagi my mom duk membebel . 
aku pun tak faham .
aku nak tanya takut .
takut nanti kena marah balik . aku nie dah la jenis yang pantang kena marah .
mesti nak nangis . huhuhu
tapi kenapa my mom tak nak cakap dengan aku .?
sedih la macam nie .


tension la kalu hari hari macam nie . 
dah la sekarang nie macam macam masalah timbul dalam hidup nie .
lepas satu , satu timbul .
aku tak kuat nak tempuh semua nie .
mungkin aku ada buat salah tapi apa salah aku ?


Nak kata aku keluar dia tak tahu . aku rasa tahu je sebab .....
sebelum nie aku ada je duk kecoh kecoh nak keluar .
entah lah . tension tension tension .
sebelum nie oke je . padahal sebelum nie takde pape pun kalu aku keluar .
tak faham lahhhhhhh .
tensionnnnnnnnnnnnnnnnn . 
ya ALLAH kenapa lah tahun 2011 nie banyak sangat masalah yang timbul .


Padahal dulu my mom sendiri cakap hidup nie tak baik bermasam muka .
kena happy happy . kena senyum senyum .
tapi sekarang kenapa dah terbalik . ? =,="
apa salah kami sebagai anak anak nie ???
tiba tiba berubah macam nie .
atau mungkin umi ada masalah yang kami tak tahu .
or .....
??????????????


Serius rasa tension sangat and tak tahu nak mengadu kat siapa .
selain ALLAH . 
aku perlukan seseorang untuk mendengar luahan hati aku nie . 
aku tak mampu nak harungi benda nie sorang2 .
nak makan pun dah takde selera . 
nak buat sesuatu pun ... ehmm ntah lah . 
nie belum tahu result exam aku lagi .
kalu lah dapat tahu ... aku rasa makin mengamuk umi aku tuh .
tarikh penentu dah nak dekat dah .
hanya ALLAH sahaja yang tahu dan dapat membantu aku .


p/s : to my umie . aku mintak maaf sangat kalau aku ada buat salah sepanjang aku menjadi anak umi ini . sepanjang aku hidup nie, sepanjang aku dilahirkan, sepanjang aku dibesarkan, sepanjang aku diberi didikan, sepanjang aku diberi makan minum, aku mintak maaf sangat . walaupun umi tak dapat baca blog anakmu ini, tapi aku tetap nak mintak maaf sangat sangat . apa pun aku sayang umie sangat sangat .

ya ALLAH, tolonglah hambu ini keluar dari semua masalah ini . kenapa tahun 2011 nie tak pernah membawa kebaikan untuk aku dan family ya ALLAH . tahun 2011 tahun yang sangat malang . semua masalah timbul dalam tahun 2011 . ya ALLAH selamatkan aku dalam semua hal ya ALLAH . aku mohon sangat . Kuatkanlah semangat aku ya ALLAH .

No comments:

Post a Comment